Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення
Оголошення
про проведення конкурсу на вакантну
посаду керівника Лебединського закладу загальної середньої освіти
І-ІІІ ступенів № 7 Лебединської міської ради Сумської області
Управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Лебединської
міської ради оголошує з 03.03.2025 по 31.03.2025 включно прийом
документів для участі у конкурсному відборі на заповнення вакантної посади
керівника (директора) Лебединського закладу загальної середньої освіти
І-ІІІ ступенів № 7 Лебединської міської ради Сумської області, який
знаходиться за адресою: Сумська область, м. Лебедин, вул. Сумська, 9.
Найменування посади та умови оплати праці
Директор закладу загальної середньої освіти.
Посадовий оклад, надбавки та доплати встановлюються згідно з контрактом,
відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 № 1298
«Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і
коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій
окремих галузей бюджетної сфери» (зі змінами); Постанови Кабінету
Міністрів України від 19.05.1999 № 859 «Про умови і розміри оплати праці
керівників підприємств, заснованих на державній, комунальній власності, та
об'єднань державних підприємств»; наказу МОН від 26.09.2005 № 557 «Про
впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів
працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ».
Кваліфікаційні вимоги до претендентів на посаду керівника
Керівником закладу загальної середньої освіти може бути особа, яка є
громадянами України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту
ступеня не нижче магістра, стаж педагогічної та/або науково-педагогічної
роботи не менше трьох років, організаторські здібності, стан фізичного і
психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.
Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсі та
строк їх подання
– заяву про участь у Конкурсі з наданням згоди на обробку персональних
даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
– автобіографію та /або резюме (на вибір учасника конкурсу);
– копію паспорта громадянина України або ID-картки;
– копію документа про вищу освіту (з додатком, що є невід’ємною частиною)
не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
– документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
– копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж
педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх
подання;
– довідку про відсутність судимості;
- довідку про проходження попереднього (періодичного) психіатричного
огляду;
- мотиваційний лист складений у довільній формі.
Особа може подати інші документи, що підтверджуватимуть її
професійні та/або моральні якості.
Прийом документів здійснюється з 03.03.2025 по 31.03.2025 включно у
робочі дні з 08.00 до 16.00 год. за адресою: м. Лебедин, пл. Соборна, 1/1.
Дата проведення І, ІІ, ІІІ етапів – 10 квітня 2025 року о 9.00.
Місце проведення конкурсу: м. Лебедин, пл. Соборна, 35, Лебединський
заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 5 Лебединської міської
ради Сумської області.
Етапи проведення конкурсу:
І етап - перевірка знання законодавства у сфері загальної середньої освіти,
зокрема законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту»
та інших нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти – 30
хвилин;
ІІ етап - перевірка професійних компетентностей шляхом письмового
виконання ситуаційного завдання – 30 хвилин;
ІІІ етап - публічна та відкрита презентація державною мовою перспективного
плану розвитку закладу, а також надання відповідей на запитання членів
конкурсної комісії в межах змісту конкурсного випробовування – 15 хвилин.
Телефон для довідок щодо додаткової інформації про проведення
конкурсного відбору 0665577074, адреса електронної пошти:
goronolebedyn@gmail.com
контактна особа Ленда Ірина Костянтинівна
У закладі відсутні вакансії
Додаток 1 до наказу
від 20.09.2018 № 290
ПОЛОЖЕННЯ
про проведення конкурсу з працевлаштування
педагогічних працівників
у Лебединському закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7
Лебединської міської ради Сумської області
- Загальні положення.
- Дане Положення розроблено відповідно до Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Кодексу законів про працю України, з метою якісного відбору та комплектування закладу педагогічними кадрами.
- Це Положення визначає порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад заступників керівника та педагогічних працівників у закладі.
- Педагогічною діяльністю можуть займатися особи з високими моральними якостями, які мають відповідну педагогічну освіту, належний рівень професійної підготовки, фізичний та психічний стан здоров’я дозволяє виконувати професійні обов’язки в закладі загальної середньої освіти.
- Заміщенню шляхом конкурсу підлягають вакантні посади заступників керівника та педагогічних працівників у закладі.*
- Прийняття на роботу осіб, які не пройшли конкурс, не допускається.
- Для проведення конкурсу з кандидатами на заміщення вакантних посад педагогічних працівників наказом по закладу створюється комісія у складі голови, секретаря та членів комісії.
- До складу комісії з працевлаштування педагогічних працівників залучаються керівники методичних об’єднань закладу відповідно до фаху вакансії.
*«крім педагогічних працівників, які працюють у закладі освіти та претендують на заняття вакантної посади, які призначаються порядком переводу з одного закладу освіти до іншого; педагогічних працівників, які працюють в закладі за сумісництвом; педагогічних працівників для організації індивідуального навчання з хворими учнями в домашніх умовах; педагогічних працівників, які були вивільнені в зв’язку із скороченням мережі класів; керівників гуртків»
- Умови проведення конкурсу.
- Рішення про проведення конкурсу приймається головою комісії по мірі необхідності при наявності вакантних посад у закладі.
- До участі у конкурсі на заміщення вакантної посади заступника директора допускаються особи, що мають вищу педагогічну освіту і стаж роботи не менше 3 років на педагогічних чи керівних посадах (крім заступника директора з господарської роботи).
- До участі у конкурсі на заміщення вакантної посади педагогічного працівника допускаються особи, які мають педагогічну освіту (повна вища, базова вища, молодший спеціаліст).
- Конкурс проводиться поетапно:
- публікація оголошення про проведення конкурсу на офіційному сайті закладу (в розділі «Наявність вакантних посад»);
- прийом документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі, та їх попередній розгляд на відповідність встановленим кваліфікаційним вимогам;
- проведення усного конкурсу та відбір кандидатів.
- Оголошення про конкурс.
- Заклад публікує оголошення про проведення конкурсу на офіційному сайті (в розділі «Наявність вакантних посад») не пізніше ніж за 10 (десять) робочих днів до початку проведення.
- В оголошенні про проведення конкурсу повинні міститись такі відомості: назва вакантної посади, термін прийняття документів, вимоги до кандидатів, а також інша інформація, що не суперечить вимогам чинного законодавства України.
- Прийом та розгляд документів на участь у конкурсі. 4.1 Кваліфікаційні вимоги до кандидатів:
1. Повна вища освіта відповідного професійного спрямування у галузі знань за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
2. Стаж роботи за фахом не менше 3 років (бажано)
3. Вільне володіння державною мовою.
4. Уміння використовувати комп’ютерну техніку та програмне забезпечення. 4.2.Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до комісії наступні документи: • копію паспорта громадянина України;
• письмову заяву про участь в конкурсі, до якої додається резюме у довільній формі;
• копію трудової книжки;
• копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
• копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
• письмову згоду на збір та обробку персональних даних;
• інші документи, передбачені чинним законодавством.
4.3. За бажанням учасники можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (копії документів про підвищення кваліфікації, присвоєння наукового ступеня або вченого звання, характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
4.4.Забороняється вимагати відомості та документи, подання яких не передбачено законодавством.
4.5.Голова комісії перевіряє подані документи на відповідність їх встановленим вимогам щодо прийняття на відповідну посаду.
4.6.Особи, які виявили бажання працювати на посадах заступника керівника, педпрацівника в закладі, та подали відповідні заяви до комісії підлягають проходженню конкурсів в порядку, визначеному цим Положенням.
4.7.Подані документи та матеріали зберігаються у голови комісії протягом року.
5. Проведення конкурсу та відбір кандидатів.
- Відбір кандидатів проводиться за результатами розгляду поданих документів та усного конкурсу.
- Конкурс з кандидатами проводиться на засіданні комісії в усній формі (співбесіда).
- На підставі розгляду поданих документів та усного конкурсу з кандидатами, комісія на своєму засіданні рекомендує осіб для зайняття вакантних посад педпрацівників у заклад.
- Якщо комісією не прийнято рішення щодо внесення рекомендацій для призначення на вакантну посаду жодного із кандидатів, то заклад повторно публікує оголошення про проведення конкурсу на офіційному сайті (в розділі «Вакансії»).
- У разі повторного проведення конкурсу та неприйняття рішення щодо внесення рекомендації для призначення на вакантну посаду наказом керівника розподіляють години між педагогічними працівниками, що працюють у закладі та мають найменше педагогічне навантаження за погодженням з профспілковим комітетом.
- Засідання комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше 2/3 її складу.
- Рішення комісії приймається простою більшістю голосів присутніх на її засіданні членів комісії. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови комісії.
- У рішенні комісії обов’язково зазначаються пропозиції щодо призначення конкретного кандидата на вакантну посаду.
- Засідання комісії оформлюється протоколом, який підписується всіма присутніми на засіданні членами комісії. Кожний член комісії може додати до протоколу свою окрему думку. Протокол зберігається у голови комісії.
- Комісія повідомляє кандидатів про результати конкурсу після його завершення.
- Рішення комісії може бути оскаржене протягом трьох днів після ознайомлення.