A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Лебединський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7
Лебединської міської ради Сумської області

Тематичний тиждень до Всесвітнього дня охорони праці

Дата: 02.05.2025 14:32
Кількість переглядів: 33

Фото без описуВідповідно до річного плану роботи закладу,  з метою метою  формування культури безпечної поведінки, привернення уваги учасників освітнього процесу до питань охорони праці та з нагоди Всесвітнього дня охорони праці у закладі був проведений тематичний тиждень під гаслом «Безпечна школа – щасливе завтра».

   Упродовж тижня здобувачі освіти мали змогу відвідати  цікаві заходи, тематичні виставки, бути учасниками вікторин, зустрічей, майстерок, конкурсів малюнків та інших активностей, які допомогли краще зрозуміти, чому так важливо дотримуватися правил безпеки не лише під час навчання, а й у повсякденному житті.

 

 Фото без опису    Учні  1 - А класу (класний керівник Кульбачна К.І.) переглянули та обговорили відео "Моє безпечне майбутнє" і прийшли до висновку, що майбутнє покоління буде жити в мирі та злагоді. Учні 1 -Б класу (класний керівник Зленко В.В.) переглянули мультфільм "Уроки обережності" і  вчилися бути обачними у незвичайних ситуаціях. Здобувачі освіти 2-А класу (класний керівник Кулябка І.П.) були присутні на  виховному  заході, присвяченому Всесвітньому дню праці. Метою якого було ознайомити дітей із поняттям праці, показати її значення в житті людини та виховувати повагу до власних напрацювань. Захід розпочався з цікавої бесіди про те, що таке праця, які професії існують у світі, та чому кожна праця важлива.  Після обговорення учні взяли участь у веселій грі "Впізнай професію" за описами та загадками. Також діти малювали малюнки на тему "Ким я хочу стати", створюючи яскраву галерею дитячих мрій. У Всесвітній день охорони праці  із здобувачами освіти 2-Б класу (класний керівник Ховрат К.А.) була проведена бесіда "Твоя безпека". Діти мали можливість розширити та закріпити знання про безпечні та небезпечні місця в школі та вдома. Використовуючи життєвий досвід, вони наводили  приклади небезпечних ситуацій та розглядали варіанти їх вирішень.  Для здобувачів 3-А класу (класний керівник Бендюг А.І.) була проведена година спілкування, у ході якої діти дізналися про  важливість даної тема, адже вона   стосується кожної людини. Учні дізналися  про прості, але дуже важливі правила, які допоможуть їм зберегти своє здоров'я та життя. Подобна В.В. (класник керівник 3-Б класу) провела  годину спілкування, на якій учні познайомилися з поняттям «охорона праці», заходами, спрямованими на захист життя, здоров’я та працездатності дорослих під час роботи, а дітей під час навчання. Здобувачі освіти  переглянули презентацію «Правила безпеки дітей у школі», де визначили можливі ризики та наслідки порушення вимог безпеки та поведінки в школі, створювали  та обговорювали  різні життєві ситуації, які  можуть трапитися під час  освітнього процесу в школі. Також  повторили  правила пожежної безпеки, правила поводження в  шкільній їдальні,  у спортивному залі, на майданчику, правила безпечної поведінки на уроках дизайну і технологій.  Учні  із задоволенням узяли участь у конкурсі малюнків «Охорона праці очима дітей». Учні 4-А класу (класний керівник Калініченко А.І.) на годині спілкування «Безпека вдома і в школі»  дізналися,  коли відзначають Всесвітній день охорони праці і з якою метою. Переглянули навчальний відеоролик "Правила безпеки вдома". Прочитали та обговорили оповідання А. Григорука про користь праці Хочеш бути щасливим, не будь лінивим", пригадали прислівя та приказки про працю. З великим задоволенням відповіли на запитання вікторини "Охорона праці - запорука життя". Разом із здобувачами освіти 4-Б класу класний керівник Шило Л. В. провела бесіду "Безпека праці людей різних професій", бо немає нічого важливішого, ніж збереження життя і здоров'я людини.  Під час спілкування розглянули ризики в роботі військових, водіїв, будівельників, лікарів, учителів. Особливу увагу звернули на безпеку учнів. Повторили правила безпечного дозвілля та навчання в школі. Під час роботи на уроці дизайну і технологій практично використали правила безпечної роботи.

З учнями 5-Б класу (класний керівник Чередніченко Я.В.) відбулися змістовні заходи, спрямовані на формування навичок безпечної поведінки. Медичний працівник школи Фесенко Н.В. провела інструктаж із надання першої допомоги та показала, як правильно робити перев'язки голови та рук. Також відбулася зустріч з учителем основ безпеки життєдіяльності Румегою Ж.В. з питань мінної безпеки, де учні дізналися, як діяти у разі виявлення підозрілих предметів. Завершили захід цікавою вікториною, яка допомогла учням закріпити знання у формі гри. Безпека праці — це  передусім прояв поваги до людського життя та турботи про здоров’я кожного, хто навчається поруч. Саме тому для учнів 5 - Б класу (учитель Литвинчук Е.Г.)  була проведена година спілкування Безпека праці - це безпека життя і здоров’я”. Діти  розширили знання  про правила  безпеки, що спрямовані на захист життя, здоров’я та працездатності людини, поглибили власні уявлення про доцільність дотримання правил  з охорони праці, познайомились зі світом сучасних  професій. Взаємообмін думками сприяв  розвитку мотивації до безпечного способу життя, потребі в  дотриманні правил з охорони праці. У межах тижня охорони праці під час уроку інформатики учні 6-А класу (учитель  Кальченко О.В.) переглянули навчальне відео про правила безпеки. Захід сприяв формуванню відповідального ставлення до власного життя і здоров’я, а також розвинув у школярів вміння розпізнавати потенційні загрози та уникати небезпечних ситуацій. Під час дистанційного навчання та постійних повітряних тривог дуже важливо пам'ятати про техніку безпеки як вдома та у школі, на вулиці. Тому в рамках тижня учні 6-Б класу (класний керівник Стеблянко М.О.) переглянули змістовні презентації та обговорили важливі питання щодо дотримання правил безпеки вдома, у школі та на вулиці. З нагоди Всесвітнього дня охорони праці здобувачі освіти 5-Б, 6-Б та 7-Б класів на уроках інформатики (учитель Лойченко І.А.) вкотре пригадали правила безпеки під час навчання та в позаурочний час. Були проведені бесіди та переглянуті відеоматеріали  з теми «Безпека мого життя» з метом формування у дітей усвідомлення важливості дотримання правил безпеки у повсякденному житті. Як результат, одержані знання  про правила безпечної поведінки здобувачі освіти розмістили на онлайн дошці Padlet. Продовжуючи просвітницьку роботу з теми охорони праці, у   7-А класі вчитель інформатики Груздо  Е.В. провів челендж «Мій безпечний день» у соцмережах про те,  як відповідально і безпечно спілкуватись в інтернеті. До Всесвітнього дня охорони праці здобувачі освіти 7-А класу (класний керівник Завора С.М.) переглянули та проаналізували короткометражний анімаційний фільм «З чого починається безпека» про те, що може означати безпека. Бо безпека -  це не лише мирні відносини між державами: вона охоплює також інші сфери нашого повсякденного життя. Серед яких: контроль над озброєнням, боротьба з тероризмом, охорона довкілля, боротьба з торгівлею людьми, розповсюдженням зброї та наркотиків, демократизація, свобода ЗМІ. Закріпили опрацьований матеріал, виконавши вправи «Попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів» та «Соціальне оточення населеного пункта» на платформі WORDWALL.

З метою  формування культури безпечної поведінки, привернення уваги учасників освітнього процесу до питань охорони праці та з нагоди Всесвітнього дня охорони праці у 7-Б класі на уроці української мови Плохутою Т.М. було проведено конкурс есе "Що для мене означає безпека праці". Учні написали творчу роботу, підготували ілюстрації, пригадали алгоритм дій під час небезпечних ситуацій, звернули увагу на заходи щодо профілактики та попередження нещасних випадків. Така діяльність формує відповідальне ставлення до безпеки в побуті, на дорозі, в інтернеті та в навчальному закладі. Метою  години спілкування  у 8-А класі (класний керівник Сіренко Ю.С.) було формування в учнів розуміння важливості безпечних і здорових умов праці для їхнього майбутнього професійного життя. Пройшла вона у формі інтерактивної бесди  з елементами дискусії, переглядом презентації та практичними вправами. Учні активно висловлювали свої думки, наводили приклади з власного досвіду та обговорювали різні аспекти безпеки та здоров'я на робочому місці. Класний керівник 8-Б класу Івахнова О.М.  провела з учнями бесіду про нормативні документи, які формують законодавчу базу з охорони праці. Діти познайомилися із документами, у яких розповідається про вікові обмеження найму на роботу та особливості “дитячої праці”. Здобувачі освіти  9-А класу на уроці української мови обговорили  основні правила охорони праці під час дистанційного навчання. Підлітки розповіли про те, як дотримуються техніки безпеки під час роботи з комп'ютером, а також дізналися про заходи з кібербезпеки. Серед охочих було проведено конкурс на краще "спілкування" з ChatGPT з метою популяризації питання охорони праці серед молоді.

Здобувачі освіти 9-А класу (класний керівник Шевченко А.Б.) дізналися більше про службу ДСНС і створили образ українського рятувальника за допомогою ШІ. У межах виховної години учні 9-А класу провели цікаве й пізнавальне спілкування, присвячене службі в Державній службі України з надзвичайних ситуацій (ДСНС). Головною метою заходу було не лише ознайомитися з діяльністю рятувальників, а й замислитися над тим, які особисті якості допомагають цим людям щодня рятувати життя. Під час обговорення здобувачі освіти активно ділилися своїми думками про те, що означає бути рятувальником. Усі зійшлися на тому, що ця професія вимагає надзвичайної сміливості, самовідданості, витривалості та вміння швидко приймати рішення в критичних ситуаціях. Також школярі відзначили важливість роботи в команді, високий рівень відповідальності та щире бажання допомагати людям. На завершення заходу учні вирішили творчо підійти до теми і за допомогою штучного інтелекту створили зображення українського рятувальника — як вони його уявляють. Цей образ виявився не лише героїчним, а й натхненним: у ньому поєднано силу, впевненість, доброту і людяність. Здобувачі освіти 9-Б класу (класний керівник Бондаренко К.С.) на  годині спілкування "Професії та охорона праці"  розглянули таке поняття як «охорона праці», коли та чому потрібно охороняти працю, дізналися, які документи спрямовані на захист життя, здоров’я та працездатності людини.

Класним керівником  Діденко Л.О. була проведена бесіда з учнями 10-А  класу на тему «Безпечна школа». Під час заходу учні ознайомилися з основними  правилами безпечної поведінки в школі, зокрема: правилами евакуації у разі надзвичайної ситуації; вимогами пожежної безпеки; поводженням з електроприладами; правилами поведінки у коридорах та на сходах; запобіганням проявам булінгу та агресії. Бесіда мала на меті формування в учнів відповідального ставлення до особистої безпеки та безпеки оточуючих. Десятикласники активно брали участь в обговоренні та наводили приклади з особистого досвіду. Здобувачі освіти 10-Б класу(учитель Деменко В.Г.) працювали над написанням есе "Що для мене означає безпека праці". Цей вид роботи  проведено з метою формування в дітей свідомого ставлення до свого життя та здоров'я,  розвитку   навичок,  що мають ключове значення для безпеки повсякденного перебування їх в навчальному закладі. В 11 класі (класний керівник Вязова Т.В.) було проведено вікторину з охорони праці. Учні пригадали основні правила безпеки в школі та на робочому місці. Вікторина проходила у формі тестів і практичних запитань. Усі учасники активно відповідали та демонстрували гарні знання. Захід допоміг закріпити важливу інформацію про безпечну поведінку в різних ситуаціях. У рамках тематичного тижня «Безпечна школа – щасливе завтра» здобувачі освіти 11 класу (учитель історії Ровенська С.М.) були учасниками  круглого  столу  на тему «Професії та охорона праці. Права працівників», ознайомились із нормативними актами з охорони праці. з метою привернення уваги майбутніх молодих працівників до проблеми збереження життя і здоров'я під час виконання виробничих обов'язків.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Чи задовольняє вас формат організації дистанційної освіти у закладі?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень